Nya Skor

Nya  skor  =  Skoskav


Det slår aldrig fel...

Köpte ett par vita tygskor från Björn Borg för ett tag sedan.
Så igår tänkte jag att jag skulle inviga dem
när jag skulle promenera till CityGross.


Jag hade strumpor under men det hjälpte inte :(
Fick världens blåsor på båda hälarna...
Det hade till och med kommit vätska genom strumpan :(

Så nu får jag gå med hällösa sandaler några veckor tills det läkt

Men tur att skorna var snygga,
annars hade jag nog inte satt på mig dem igen..


 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan hej! :) Hittade din blogg av en slump och ville bara säga grattis till bebisen och hoppas ni kommer trivas i Karlshamn! :) Om jag inte är helt ute och cyklar tror jag faktiskt att vi var på ultraljud samma dag. Har för mig att det var du och din sambo som var inne före oss. Jag tycker mig nämligen känna igen dig iaf! :P Hoppas allt är bra med er alla! Kram på dig!

2010-07-14 @ 19:28:18
URL: http://jessan85.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej Jessica!

Vad kul att du också hittat hit! :) Tack så mycket och grattis själv!! :)

Där ser man!! Det är mycket möjligt, jag var så fokuserad på ultraljudet så jag tänkte inte så mycket på allt runt omkring :P

När är er bebis beräknad? Var i Karlshamn bor ni? Kram

2010-07-18 @ 12:06:55
URL: http://malekmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0