Liten Olycka . . .

Var  i  chock ,

gick  och  duschade  med  kläderna  på . . .


Lagade tacopaj till min älskling i torsdags kväll :)
Passade även på att koka upp de potatisar vi hade i skafferiet
för de höll på att bli dåliga

Jag hade satt timer på tacopajen så den klarade sig i ugnen några
minuter till
, så jag kollade till potatisen som var klar

När jag skulle hälla ut vattnet från potatiskastrullen
stänkte det lite på armen och av reflex så ryggade jag tillbaka

Jag hade inte släppt taget om kastrullen så allt vattnet
+ några potatisar hamnade på golvet och på mina fötter :(

Jag släppte kastrullen och i samma sekund halkade jag på det hala golvet
och ramlade på sidan..


Mazdak stod i köket och såg allt och hjälpte mig snabbt upp
Jag sprang in i duschen och började att spruta kallvatten på mina fötter
och på benen

När jag skulle skölja av resten av kroppen kom jag på
att jag inte tagit av mig klänningen än :P
haha men jag var ju i chock så det var inte det första jag tänkte på

Hade fått vatten på handlederna också och de brännde som bara den.

Märkte att jag fått ett sår på foten när jag sprutade vatten i duschen,
fy för vad ont det gjorde :(


Jag satt hela kvällen med fötterna i en hink med kallvatten för så fort jag
tog upp dem brännde det så sjukt mycket så jag bara ville skrika..

Men nu är allt bra,
det har bildats en skorpa på såret och rodnaden på fötterna har gått ner..




Kan tillägga att det  tydligen såg väldigt roligt ut enligt min kära sambo,
som i efterhand inte kunde sluta skratta när han tänkte tillbaka på min vurpa på köksgolvet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0