Halsbränna :(

Aldrig haft halsbräna tidigare...

Och det är jag glad över nu när jag vet hur det känns!!

Så fort jag känner av det, häller jag i mig massor med vatten
och äter lite svalkande yoggi
Men oftast går det inte över ändå..
Mazi hade tabletter mot halsbränna hemma innan
men dem har han slarvat bort.. :(
typiskt va?? haha

För dem som inte haft halsbränna innan så kan jag berätta
att det känns likadant som efter man har spytt
Inte så trevligt kanske,
men jag vet inte annars hur jag ska förklara känslan haha

Med tanke på min underbara graviditet jag haft hittills
så känner jag inte att detta är något jobbigt,
lite måste det ju kännas att man är gravid hihi :)

Nu sitter jag och Mazi i soffan och lyssnar på persiska låtar
och jag försöker lära mig lite :)
Vi väntar på att molnen ska försvinna och solen komma fram,
så vi kan åka ut till stranden!!

Tänkte besöka Sölvesborg idag :)
Ska finnas ett fint badställe där som heter Sandviken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0