Fint Besök i Karlshamn

I måndags fick jag besök av min underbara Izzy

Var uppe med tuppen 07:30 för att möta upp snäckan vid stationen
En heldag i Karlshamn väntade oss :)

Vi satte oss på ett café i stan och käka pizzabulle
(som nog tyvärr var gårdagens) 
mindre fräscht :(



Efter vi shoppat loss lite började vi känna oss ganska matta,
då det var minst 30 grader och solsken ute...


Från shoppingrundan fick jag med mig en hårinpackning från Elvital!
Har inte använt hårinpackning på säkert 4 år, så det var nog dax att börja med det igen :P

 

Vi käkade lunch på Karlmans restaurang
(köpte dagens rätt, men det var ingen höjdare)



Nu var det dax att åka till sjukhuset för att lyssna på bebisens hjärtljud !!!!

Det var så spännande!
Det lät nästan som ett gammalt ånglok :P
Hjärtljuden på bebisen var 156 slag/minut
Det normala låg mellan 130 och 160 så det var toppen sa barnmorskan!! :)

Jag fick också ordinerat järntabletter för mitt hb-värde hade sjunkit jättemycket
och även blodtrycket hade sjunkit...

Nu när jag tagit dom i några dagar känner jag stoooor skillnad.
Är MYCKET piggare! :)

Efter sjukhusbesöket åkte jag och bellisen till Långasjön och svalkade oss!
Det var sååå härligt i vattnet :)


Hemfärd för Bellisen efter en underbar dag!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: IA

Love love love <3 <3 <3

2010-07-11 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0