Dr Pepper Cherry - Testpatrullen!


För lite mer än en månad sedan testades

CocaColas version av körsbärsläsk
Igår överraskade jag Mazi med Dr Pepper Cherry

Han hade läst en blogg på nätet för några veckor sedan
där bloggaren rankade de 10 bästa läskedryckerna


Dr Pepper Cherry kom då på första plats????

Jag tänkte att kan den verkligen smaka bättre än CocaColas rävpiss?
Det är väl samma skit i burkarna??

Men eftersom min älskade sambo är välrigt förtjust i körsbär
så tänkte jag att vi provar den för hans skull :)






Betyg 0,5 av 5

Den smakade faktiskt liiiite bättre än CocaCola Cherry
men det var ingen höjdare denna heller..

Tyvärr så verkar det inte gå att smaksätta läskedrycker med körsbär
så vi får helt enkelt hålla oss till de naturliga körsbärsfrukterna :)


Kommentarer
Postat av: Marty

Tycker du var snäll som gav den 0,5, jag ger den inga poäng alls, om jag skulle bli fast på en öde ö och det var den enda drickan som fanns kanske den kommer upp något i skala men det finns så många andra härliga svalkade drycker att stilla törsten med i sommmar =)

2010-07-26 @ 22:56:39
Postat av: Louise

Ville inte ge den så mycket, men den smakade faktiskt lite bättre än cocacolas version så därför fick den 0,5. Men det är verkligen ingen dryck jag kommer dricka igen :P hehe

2010-07-27 @ 22:56:26
URL: http://malekmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0