Vad skulle jag gjort utan dig M??

Äntligen  kväll

och  sambon  hemma . . .  ♥

Första dagen idag som jag var hemma själv med lilleman. Det gick faktiskt jättebra men är riktigt trött nu, för har knappt vilat något..
Ungefär en timme efter att älsklingen gått till jobbet och jag och lillen ligger och sover, ringer det på dörren!! Jag låter det vara för tänker att det kanske är posten som vill lämna något som inte går in genom brevinkastet. (öppnar vi inte så ställer dom det utanför dörren) det ringer en gång till och när jag inte öppnar hör jag en nyckel som går in i låset och vrids om. Jag blir helt ställd och tankar går genom huvudet ifall det är sambon som kommer hem, men han skulle ju inte plinga!!!??? Jag ropar HALLÅ och en man svarar att de ska laga ett trasigt fönster.......
Jag ber dem vänta och de stänger dörren igen. Jag klär på mig och frågar vem som sagt att vi har ett trasigt fönster?? Dom visar någon lapp och frågar om inte detta är lägenhet 3?? Vi bor i lägenhet 2 och har inget trasigt fönster. Jäkla typer!!!! Kolla upp ordentligt vart ni ska innan ni stormar in i någons lägenhet!!!

Dagen idag har gått bra, men det har varit ganska hektiskt. Har varvat matning, blöjbyte och vaggning om vartannat, men han somnade bara en liten stund i förmiddags. Fick snabbt springa och rosta mina frukostmackor och snabbt tillbaka för att han inte skulle bli ledsen och samma när jag skulle äta lunch.
Vill ju inte att han ska vara ledsen stackaren... ♥
Har faktiskt saknat sambons hjälp mer än jag trodde jag skulle. Han är till så stor hjälp och avlastar mig med lilleman när jag behöver vila eller fixa med något annat..

Vad skulle jag gjort utan dig M?? ♥





Kommentarer
Postat av: roshan

Så fin bild =)

2010-12-07 @ 09:35:12
URL: http://midolcevida.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fina ihop lol Babak

2010-12-07 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0