Stora grabben

Stora  grabben

Nu har del 1 av min förlossningsberättelse publicerats och i morgon ska jag försöka hinna med att skriva vidare på del 2 =)
Helgen är nu över och lilleman är 16 dagar gammal idag. Igår hade vi sovmorgon hela familjen och sov till 9:30. Liggammade lillen på natten och lät honom sova brevid mig i sängen och han sov mycket bättre där än i sin säng. Det sköna var att jag också slumrade till när han sov ♥
En halvtimme senare kom min mamma och pappa och hälsade på. De skulle egentligen inte komma förrän efter 1 timme men väglaget hade varit bra så det gick snabbare att köra. Det var en jättemysig dag =)

Jag ska nog låta lilleman sova i våra sängar ett tag till, känns som om han är för liten för att ligga i egen säng. Även om vi tagit bort ena spjälsidan och ställt den intill våra sängar så känns den alldeles för stor och kall för honom.
I morse fick vi ytterligare en härlig lång morgon ♥ vi vaknade kl 10 men låg kvar och mös ett tag till efter det =)

Första gången för Busfröet i nya babysittern från SVAN

 

Nu väntar sängen.. Sambon börjar jobba i morgon så behöver vara utvilad för att ta hand om lillen.. ♥

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sött han är!!!!!!!!!!!!!!Babak

2010-12-07 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0