Magont...

God kväll eller morgon... =S

Sitter uppe med min prins som har ont i magen och klockan har nu passerat 04:30...
Så fort man lägger honom ner i sängen börjar han gny och krystar allt vad han kan för att försöka bajsa, utan att det kommer något.. =( Det enda som får honom att komma till ro är när han ligger på våra ben som är lite upphöjda med hjälp av en kuddde under och så ska det helst gunga lite också... Så här sitter jag med nu en halvt sovande William på benen.. Lite mysigt är det faktiskt om jag ska vara ärlig, men sova hade nog varit snäppet mysigare hehe.

Har 1 vän online på facebook pch han är inte vid datorn för han har en blå måne brevid sitt foto. Tror det är vad det betyder =P

Nu verkar det som om lillen här håller på att somna =) Men hade gärna velat att han åt innan han gjorde det. Håller nämligen på att sprängas =P Ni som har ammat vet säkert hur det känns när det spänner och känns hårt som sten...

Hade kunnatsitta här hela natten och skriva om obetydliga saker bara för att få tiden att gå, men ska inte tråka ut er ned det.. Ska se om jag kan lägga upp ett litet filmklipp på Willy i morgon =) Så har ni något att se fram emot.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0