Favoritleksaken

Trumpet

Nu är julstädningen nästan avklarad =) Så skönt det känns att slippa kliva över saker på golvet =P
Medans jag fixade plats åt Williams gosedjur i bokhyllan kände jag hur ont jag hade i min högerarm. Förstod först inte varför jag hade det, men sen kom jag på att vi ju spelade Wii igår, jag och M =)
Det blev lite minigolf och en massa dans, körde så hårt så jag blev helt svettig, favoriten är nog strike a pose, där man ska stå helt stilla när en röd stoppskylt kommer upp =P Rör man sig minsta lilla förlorar man poäng...

Just nu har William somnat, han ligger mellan mig och M i soffan på ett mjukt och skönt täcke
Hans favoritleksak är "Trumpet" =) en röd och orange elefant som låter när man rör på den!! Skrattar hur mycket som helst när han ser den!! Älskade pojken min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0