Handbolls EM

Handbolls EM

Just nu pågår EM-semifinalen i Handboll för vårt svenska damlandslag !!
Dom möter Rumänien och hoppas hoppas att de vinner!!
Lilleman ligger och sover brevid mig i soffan och sambon ligger och sover i sängen! Dom är helt utslagna mina grabbar.. =P
Spelade ju själv i 6 år när jag bodde i Perstorp och även en del när jag sedan flyttade till Halmstad. Vårt lag hette HKU och min position i laget var målvakt, men även höger och vänster 9 när det behövdes. Hade inte så starka skott, så mest nytta gjorde jag i målet =P
Ska försöka leta fram en bild från handbollstiden =)

Ikväll är det ju Robinsson final och vi kommer definitivt sitta bänkade framför tvn med god mat och lördagsmys ♥
Jag hoppas att Daniel eller Erik vinner för de är riktiga kämpar och förtjänar att vinna. Helene är också duktig, men gillar inte henne...

Sveriges kämpe Linnéa Torstensson


Kommentarer
Postat av: Elise

Erik är min favorit, tanig men hoppas på en vinst :p haha

2010-12-18 @ 18:31:41
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0