IKEA-besök !!

Sitter  och  hoppas  på  fint  väder  ! !


Besöker svärföräldrarna i Svedala och idag kommer även Roshy, Franz & Vida och hälsar på!!
Mazis pappa förbereder badenjun (aubergine) som blir lunchen idag =) MuMs hihi
Igår var det riktigt trist väder, regnet öste ner och det blåste ordentligt.. Jag och Mazi bestämde att vi skulle åka till IKEA för att inhandla möbler och annat till bebisen =)
Det blev ingen billig shoppingrunda kan jag säga och Mazi var orolig att vi inte skulle få plats med allt i bilen. Men när vi stuvat in allt så var där gott om plats kvar, så det var inga problem =P
Vi införskaffade oss bland annat spjälsäng med alla tillbehör, skötbord, matstol och ett högskåp till badrummet, mm....




Jag hade först tänkt att vi skulle ta en sväng till IKEA igen när bebisen var runt 3 månader för att köpa spjälsäng och matstol (för det kommer ändå inte behövas direkt) Köpte ju LEANDER Vaggan för ett tag sen, så den kommer bebisen först att sova i, tills den kan resa sig eller tills den växer ur vaggan..

Så därför hade jag inte kollat så mycket på spjälsäng. Tyckte GULLIVER modellen var snygg i affären men hade jag sett HENSVIK tidigare så hade vi absolut tagit den i stället. Den var mycket sötare såg jag nu på IKEAS hemsida när jag skulle hämta bilder till detta inlägget..

Men vi kommer vara nöjda med GULLIVER också!! =)
Vill inte behöva släpa med sambon dit en gång till, var stolt över honom att han överlevde shoppingrundan igår. Han brukar inte tycka om när det är mycket folk som trängs och så mycket ljud, men han gjorde det för min skull =) Vilken prins jag har !!!!! Min underbara älskling <3

Ska montera upp det mesta när vi kommer hem så får ni se hur det blev!!! Är så excited!! =) hihi

Här är bebbens fina vagga =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0