Skissar på Babygym


Har varit ute i leksaksaffärer och andra butiker och kollat efter babygym men har inte hittat något som jag kännt sådär WOW för..
Och i så fall har de varit riktigt dyra, närmare 600 kr...

Fick en snille-idé igår när vi varit och kollat babygym i Malmö
Jag ska minsann sy ett eget!!!!! =)

Har en bild i huvudet av hur jag vill att det ska se ut och fick med hjälp av andra bloggare tips och idéer om hur jag ska gå tillväga...

Åhhh det ska bli så spännande !!!!!

Cecisegna har sytt ett babygym själv och av henne kan man få tips om hur man ska göra =)

Babygymmet nedan har ovanstående bloggare gjort själv och bilderna är tagna direkt från bloggen om hur man gör sitt egna gym =)
Klicka på namnet för att komma till bloggen



Nästa anhalt: Stoff & Stil ute vid Svågertorp
för att inhandla tyg och diverse tillbehör =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0