Malmöfestival + bowling

Nu är jag tillbaka igen efter två veckors semester i bland annat Skåne och Göteborg

Det har varit mysiga och avkopplande veckor men det känns skönt att vara hemma igen =)

I måndags förra veckan (den 23:e) hade vi bestämt att vi skulle bowla med Amir & Heidi på kvällen, så vi åkte in lite tidigare för att gå och kolla på festivalen och käka lite lunch.
Det var inte så mycket folk i stan och tyckte inte heller att det var så mycket stånd som det brukar...

Vi käkade dagens lunch på Jensens Bøffhus som för mn del blev kycklingfile med råstekt potatis och Jensens favoritsås och Mazi åt fläskfilé med samma tillbehör =)
Det var smaskens!!

Alltid när vi äter ute brukar vi dela, så jag får smaka hans rätt och han får smaka min =) hihi




Så vacker!!!! <3 hihi


 




Efter vi ätit gick vi en runda på stan och mötte sedan upp H & A på
Big Bowl.
Jag hittade två superklot, de lättaste som bara vägde 6 & 7 pund.
Och gissa vem som vann första serien??!!
JAG!!! hihi sån tur jag hade!
Minns inte exakt vad jag fick, men det låg runt 136 poäng!!
Sen andra serien var jag sämst på 107 poäng =P haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0