Ingen praktik på Ronneby Brunn

Ingen  praktik  på  Roneby  Brunn . . .


Ringde dit igår och pratade med chefen för spa-avdelningen och frågan jag fick direkt var vilken utbildning jag gick...
Jag berättade som det var, att det var via arbetsförmedlingen och att jag planerade att börja plugga efter barnet börjat på dagis.
Hon var väldigt otrevlig och jag ville nästan bara lägga på luren.. Hon sa att om jag inte gick någon hudterapeututbildning så skulle jag bara få sitta i receptionen..

Så nu får jag ge upp de tankarna om att försöka få praktikplats på någon större spa-anläggning och kolla med hudterapeuterna här i stan..

Måste också få tag på Studieförbundet Vuxenskolan i Karlshamn för att anmäla mig till höstens kurs i klädsömnad !! Hoppas bara att dom har det denna terminen också :)


Sol och härligt väder ute, men jag måste ta tag i städningen... Har planer på att baka vaniljbullar (sockerbullar) också :P *mums mums*
Blev att jag bakade morotskaka igår hihi nu börjar hemmafrun att komma igång :)



Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha... vi får se ;)

Jag är som sagt inte den personen som går till ett nytt ställe och kliver in helt utan att jag känner någon i gruppen riktigt väl =(

(Lidit av social fobi och tyvärr hänger skiten kvar en del =( )

Men jag lovar att jag ska tänka på de =)

2010-08-07 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0