Graviditetsvecka 28

Vecka   28 ! ! !

Igår gick jag in i vecka 28 och därmed in i 3:e trimestern !!!
Viktuppgången ligger runt 6-7 kg och magen börjar puta ordentligt nu.
Vi vet fortfarande inte om det är en pojke eller flicka, men har på känn att det kanske blir en pojke...
Jag mår fortfarande toppen och känner mig pigg och glad =) hihi
Får lite foglossningskänningar när jag legat på rygg och ska resa mig upp bara, men det är ingenting =P

Bebisen i min mage är nu ca 35 cm lång och väger runt 1200 g =)
Nu växer den inte så mycket på längden utan det är mest vikten som ökar (ca 37 gram/dag)

Ute på promenad i Bokskogen !!


Provkör bebbens vagn =)


Bara 89 dagar kvar . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0