Gina Tricot

Ännu en segis dag idag :/ tyvärr... Förstår inte varför många dagar känns så meningslösa.. Vad ska man hitta på idag då? Det finns massor av saker att göra, men man har inte riktigt lust till något..
Det brukar bli lättare när man vaknar tid och har planerat sin dag, men det är ju så skönt att sova.. hihi
Vaknade 10:30 idag och har bara hunnit med att äta frukost än så länge, och kollat posten.
Jag går och väntar på avin från posten, så jag kan gå ner och hämta mina koftor jag beställt från Gina Tricot :)

Jag hoppas de är lika snygga i verkligheten som på bild, det  är ju lite nackdelen med att beställa över nätet.. :( Men har ju inte Gina Tricot här i stan så vad ska man göra?!...

Har dock hittat en ny favorit klädesbutik i Karlshamn som jag kommer att berätta om senare :) hihi
Bebben mår bra och växer så det bara knakar :) Har klarat mig undan bristningar än så länge, men ännu är magen inte så stor...  När jag var hos barnmorskan förra måndagen, mätte hon avståndet från blygdbenet till övre delen av livmodern. Det visade sig vara perfekt tillväxt då det var 24 cm när jag hade gått (24 veckor + 3 dagar)
Bilder på den växande magen kommer också !! :)

Här kommer först en förhandtitt på koftorna jag beställt :) Kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha, så jag beställde båda :P Får se om jag behåller båda också...

Juliette knitted Cardigan



Kommentera gärna vad ni tycker !!
Lägger upp bilder när jag har dem på mig så fort jag får dem, så får ni säga vad ni tycker ja ska göra :)

Nu ska jag göra mig i ordning så jag piggnar till lite, sen ska jag hänga upp lite tavlor som jag köpt till lägenheten!! Lite diskning blir det väl också, mindre skoj hehe.

Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0