Gammalt pass???

Slappedag . . . . ? ! !


Har änsålänge tagit det ganska lugnt idag. Så trist väder, man orkar inte göra så mycket mer än att sitta hemma i soffan och mysa...
Fast känner mig lite duktig i alla fall för jag har storstädat och organiserat i lådor och skåp och Mazi har dammsugit hela lägenheten =)

Saknar dansen och styrketräningen jättemycket, men tänker att jag ska börja så fort som möjligt efter förlossningen.. Så i och med att jag enbart tränar yoga nu så behöver jag inte alla träningskläder som låg i nedersta byrålådan, så jag satte in dem i förrådet så länge.. Hittade även våra pass i den lådan. Hade inte en tanke på att de behövdes förnyas, eller mitt i alla fall..
Men visst, mitt pass gick ut i maj i år !!!!
Vi hade ju först planer på att åka utomlands under Mazis andra semestervecka, vilket är om 2 veckor !! Men får se hur det blir nu, gissar att det tar mer än två veckor att få ett nytt pass...
Nästa vecka behöver vi i alla fall inget pass, om vi inte ska till Rosengård =P haha
Veckan kommer spenderas i Malmö !!!

Ska bli kul att träffa alla kompisarna därifrån igen! Ska börja skriva en lista på alla som vi ska hinna med att träffa =P haha
Blir att vi städar ur lägenheten på Ribevägen också för den nya ägaren flyttar in i början av september. Sen startar Malmöfestivalen på fredag =) Mazi har redan bestämt med några killkompisar att de ska ha spelkväll på fredag, så vi får väl se vad som händer för min del =)


Kan berätta också att jag bestämde mig för att behålla båda koftorna från Gina Tricot !! =) hihi


Mazi & Vida (syskonbarn) 2009
25 augusti blir lilla prinsessan 1 år



puss så länge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0