Barnmorskebesök

Vecka  25

(24+3)

Nu är jag tillbaka igen efter helgen som spenderades i Svedala :)
Har nyss varit hos Barnmorskan och kollat blodvärde, vikt, blodtryck och bebisens hjärtljud.
Min älskade Mazdak var med idag :)
Det var första gången han hörde hjärtljuden och vi filmade även lite hihi
De låg på 140 slag/minut idag!!
Och jag har nu gått upp 6 kg :P

Jag fick också tid till glukosbelastning och ska dit nästa fredag..
Det innebär att jag inte får äta eller dricka något från kl 00:00 kvällen innan och när jag sen kommer till barnmorskan på förmiddagen ska jag dricka ett glas med socker och vatten och sedan vänta 2 timmar och efter det så tar de ett blodprov. Detta är för att säkerställa att man inte fått graviditetsdiabetes :P

Sitter på biblioteket igen och skriver, gissa varför??!!
Åhhhhh vad jag blir tokig på Tele2.......

Har tyvärr inga bilder att lägga ut för tillfället i och med att jag inte sitter vid min egen dator, men det kommer!!

Hoppas internet kommer tillbaka under dagen...
Vi hörs senare i så fall :)
Puss Puss

<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3
<3<3<3
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0